.:: تحصیل در روسیه - شرکت ستاره داوود - لیست دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت 2021 ::.

English русский
راهنمای آنلاین مهاجرت به روسیه

 

بخش ویژه خدمات توریستی گروه بین المللی ستاره داوود 

ارائه خدمات ویژه توریستی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت شامل:

  1. تورهای ویژه گروهی و خصوصی و دانشجویی،
  2. خدمات درخواست تورلیدر اختصاصی؛  
  3. درخواست مترجم مسلط به زبان روسی؛ 
  4. اجاره خانه و آپارتمان های اختصاصی در روسیه
  5. خدمات تورهای ویژه مناطق خاص کشور روسیه از جمله دیدار از پدیده شفق قطبی و غیره...

جهت ورود کلیک کنید

واتساپ پشتیبانی
سلام به داویداستار خوش آمدید. پاسخگوی سوالات شما در واتساپ پشتیبانی هستیم.

لیست دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت 2021


لیست دانشگاه های تائید وزارت بهداشت ایران 2021

با اعلام وزارت بهداشت و درمان کشور، لیست دانشگاه های مورد تائید این وزارتخانه برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی و دندانپزشکی در سال 2022-2021 در کشور های مختلف اعلام گردیده است. با توجه به مشکلات بسیار زیاد و برخی اعمال نفوظ ها برای خارج کردن و وارد کردن دانشگاه های معتبر از لیست و اضافه شدن برخی دانشگاه های فاقد اعتبار به لیست این وزارت خانه، سرانجام با تغییرات مدیریتی در وزارت بهداشت ایران و تغییر معاونت آموزش این وزارت خانه و همچنین دیگر عوامل، گامی در راستای اضافه شدن برخی دانشگاه های معتبر به لیست اعلامی برداشته شده است. 

بر این اساس در کشور روسیه چندین دانشگاه جدید به لیست اعلامی اضافه گردیده است و همچنین با پیگیری های مسمتر و نامه نگاری های بسیار گروه بین المللی ستاره داوود با وزارت بهداشت ایران از سالیان پیش تا کنون و پیگیری های بسیار دیگر نهایتا شاهد بازگشت یکی از بهترین دانشگاه های کشور روسیه به لیست بودیم.

نهایتا در لیست اعلامی دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت ایران در سال 2022-2021 که امروز اعلام گردید، دانشگاه ملی سنت پترزبورگ به لیست دانشگاه های مورد تائید ایران بازگشت، متاسفانه این دانشگاه که در سال های قبل نیز با توجه به این نکته که یکی از بهترین دانشگاه های کشور روسیه و دارای رنکینگ بسیاری بالایی در سطح جهان می باشد، بنابر دلایلی نامعلوم و اسف بار از لیست حذف گردیده بود که نهایتا با پیگیری های مستمر و نامه نگاری های بسیار گروه بین المللی ستاره داوود به عنوان نماینده رسمی دانشگاه ملی سنت پترزبوگ و همچنین بررسی های جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت، این دانشگاه دولتی سطح بالا به لیست دانشگاه های مورد تائید ایران بازگردانده شد. 

 

برای مشاهده اطلاعات کامل دانشگاه ملی سنت پترزبورگ و نحوه ورود به این دانشگاه اینجا را کلیک کنید!

 

لازم به ذکر است تمامی دانشجویان این دانشگاه از سالیان گذشته از طریق موسسه بین المللی ستاره داوود و شخص دکتر ابراهیم رستگاری به عنوان نماینده این دانشگاه توانسته اند به تحصیل در این دانشگاه مشغول شوند. 

 

دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

تقدیرنامه دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ روسیه از دکتر ابراهیم رستگاری

به واسطه همکاری های منظم و منسجم ایشان در امر پذیرش دانشجویان ایرانی

 لازم به ذکر است گروه بین المللی ستاره داوود تنها شرکت ایرانی دارای قرارداد همکاری مستقیم با دانشگاه ملی سنت پترزبورگ می باشد 

 

جهت مشاهده فایل پی دی اف لیست دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت ایران در سال 2022-2021 جدیدترین لیست اعلامی وزارت بهداشت لینک زیر را کلیک کنید:

لیست دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت ایران در سال 2021

 

با ما باشید.

گروه بین المللی ستاره داوود


گروه بین المللی ستاره داوود دارای اپلیکشن اختصاصی با نام پتل پورت می باشد، شما می توانید در این اپ به صورت اختصاصی به تمامی مواردی از قبیل دریافت اخبار روز کشور روسیه، اخبار و اقدامات تحصیلی و مهاجرتی ، سفر های توریستی و هرآنچه نیاز دارید، دست پیدا کنید. اپلیکشن پتل پورت متعلق به گروه بین اللی ستاره داوود اولین و تنها اپلیکشن اختصاصی کشور روسیه به زبان فارسی می باشد. 

تماس با ما
  روسیه ، اوورالسکایا ، ساختمان ۱ دفتر شماره ۳۳۳
 

4339 246 (960) 7+ (روسیه خط اول)

6097 225 (950) 7+ (روسیه خط دوم)

354 441 (572) 48+ (لهستان)

 

  info@davidstar.net
ما را دنبال کنید :          


© حقوق کپی برداری برای تحصیل در روسیه - شرکت ستاره داوود محفوظ می باشد . طراحی و برنامه نویسی توسط طراحی و توسعه وب سایت صبا